top of page
Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
STRATEJİK PAZARLAMA
AMAÇ:
Bu programın amacı, şirketin marka gücü, ürün karması, fiyatlandırma politikası, dağıtım kanalları ve tanıtım faaliyetlerini pazarlama odaklı ve mevcut misyona paralel olacak şekilde düzenleyerek satışları artırmak ve örgütsel verimlilik sağlamaktır.
İÇERİK:
-
Pazarlama Nedir?
-
Pazarlamanın 4P’si
-
Pazar Araştırması
-
Ürün
-
Fiyatlandırma Politikası
-
İletişim Hedefleri
-
Dağıtım Kanalları
-
İş Geliştirme
-
Strateji
SÜRE:
2 Gün
KATILIMCI PROFİLİ:
Orta-üst düzey yönetici seviyesi dışındaki pazarlama, ürün/süreç/kanal geliştirme, ürün yönetimi ekipleri, satış ekipleri ile iş hayatına yeni başlayan az deneyimli çalışanlar.
bottom of page