top of page

Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
SOSYAL MEDYA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

AMAÇ:

Sosyal medya ile çeşitlenen iletişim kanalları, kurumlar için fırsatları ve riskleri beraberinde getiriyor. Sosyal platformlar; kurumlar için yeni iletişim, pazarlama, satış kanalları sunarken, zengin bir veri kaynağı işlevi de görüyor. Programın amacı, bu perspektifte dünyadan ve Türkiye’den en iyi uygulamaları ele alarak güncel bilgi vermektir.

İÇERİK:

  • Sosyal Medya Kanalları ve İnsanların Sosyal Medyadaki Davranışları

  • Sosyal Medya Stratejisi ve Politikası

  • Kurum Çalışanlarının Sosyal Medyadaki Davranışları

  • Kurum Çalışanlarının Sosyal Medya Politikasına Uyumu

  • İtibar ve Kriz Yönetimi

  • Sosyal Medyayı İzleme

  • Sosyal Platformlar Üzerinden Etkileşim Yaratma

  • Sosyal CRM

  • Sosyal Platformlar Üzerinden Satış Yapma

 

SÜRE: 

1 Gün

 

KATILIMCI PROFİLİ:

Pazarlama, ürün/kanal/iş/süreç geliştirme, IK ve satış ekipleri öncelikli olmak üzere, iş hayatına yeni başlayan ve az deneyimli çalışanların da ilgili gruplar halinde katılması önerilir.

bottom of page