Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
SATIŞTA MÜŞTERİ VE İLİŞKİ YÖNETİMİ
AMAÇ:
Programın amacı, şirketlerin müşteri teması olan çalışanlarının müşteri ilişki yönetiminde ve satış sürecinde gelişmelerinin sağlanmasıdır.
İÇERİK:
-
Satış Sürecinin Adımları ve İlişki Yöneticisi Rolünün Konumu
-
Satış Sürecinde Kullanılan Çeşitli Teknikler ve Satış Koçu Yaklaşımı
-
Müşteri Profilini ve İhtiyacını Anlamaya Odaklanmak
-
Kişisel Davranış Profilinin İlişki Yöneticisi Üzerindeki Etkileri
-
Farklı Müşteri Profilleri için Farklı Satış Stratejileri Geliştirmek
-
Kişisel Davranış Engelleri Yüzünden Satış Fırsatlarını Kaçırmak
-
Kişilerarası İletişim ve Empatik İlişki Prensipleri
-
Satış Sürecinde Takım Olarak Çalışmak ve İç İlişkilerin Yönetimi
-
Satış Sürecinde Motivasyonun Paylaşımı ve Ortak Takım Değerleri
SÜRE:
1-2 Gün
KATILIMCI PROFİLİ:
Müşteri veya tedarikçi teması olan tüm çalışanlar ilişkili gruplar halinde katılabilir.