Eğitim & Gelişim > Yönetim ve Liderlik
DEĞİŞİME LİDERLİK ETMEK
AMAÇ:
Programın amacı, orta kademe yöneticilere değişimin dinamiklerini hatırlatmak, bu süreçte kullanacakları organize davranış ve becerileri entegre etmektir.
Bu program sonunda katılımcılar:
-
Değişimin kapsamına giren kavramları ve boyutları tekrar tanımlayacak, örgütü nasıl hazırlayacaklarını öğrenebilecekler,
-
Değişimin başarısı, sürekliliği için gerekli yönetsel davranışları ve liderlik , faktörlerini sürece dahil edebilecek,
-
Değişime yönelik kişisel ve duygusal tepkileri dikkate alarak güncel kültürel , değerlerin benimsetilmesini değişimin yönetimi planına alabilecek,
-
Değişimin farklı aşamalarında takımlarının farklı davranış kalıplarını dikkate , alarak süreci yönetmeye başlayabileceklerdir.
İÇERİK:
-
Değişim İhtiyacı, Zamanlaması ve Değişimin Eğrisi
-
Liderin Duygusal Standartları ve İnsan Kazanma Sorumluluğu
-
Değişimi Yaşayanların Duygusal Aşamaları ve Değişime Adaptasyon
-
Durumsal Liderlikle Yetkinliklere Göre Yönetim: Takımın Üyeleri Uyumu
-
Değişim Programını ve Kültürel Süreci Çalışanlarla Beraber Yürütmek
-
Koçluğun Motivasyon ve Adaptasyon Aracı Olarak Kullanımı: GROW
-
Değişimin Kurumsal İletişim Boyutlarındaki Görevleri
-
Eğitim Yöntemi
YÖNTEM:
Bilgi paylaşımı, bireysel uygulamalar, değişim aşamaları testi, grup çalışmaları, video tartışmaları ve aksiyon planları katılımcılarla birlikte yürütülür.
SÜRE:
1 Gün
KATILIMCI PROFİLİ:
Yöneticiler (müdür ve üzeri seviye)